Pinterest addict & Instagram stalker


Ken je het ? Ff pinnen, nou ja dan zit je toch al snel een uurtje vastgepint !
Je start op een board en via daar ga je weer naar de volgende, hé dat is ook leuk, dat moet ik ook even onthouden want misschien is het wel wat voor hier thuis ...
Pfffff ik word soms moe van mezelf, een stijl die ik vorig jaar helemaal het einde vond (pastels en veel wit) is inmiddels alweer helemaal anders (veel zwart,  en ja zelfs mijn grootste muur in de woonkamer is inmiddels pikzwart) en hoe komt dat toch ?
Op instagram volg ik een aantal mensen die hele leuke interieurs hebben, deze hebben mij toch wel aangestoken met het interieur virus,  maar inmiddels gaat het me een beetje irriteren om elke dag weer dezelfde foto te zien van die ene bank of dat ene hoekje maar dan net wat anders gestyled, en toch hebben ze vele volgers (inclusief mijzelf) dus vraag ik me af ligt het aan mij?
Hele accounts bestaan gewoon alleen maar uit elke dag dezelfde foto's van hetzelfde interieur en daarmee halen ze heel wat samenwerkingen binnen en worden ze uitgenodigd voor events en krijgen ze van alles gratis opgestuurd.
Ik had een instagram account met misschien iets van 500 volgers, op een dag was ineens mjn account geblokkeerd en was alles in 1 klap weg, foetsie !
Toch maar weer een account aangemaakt want ja, je kunt natuurlijk niks missen.

Reacties