IK ga het anders doen !


























Sinds 2008 run ik al mijn eigen webshop die gestart is toen mijn Juul klein was en ik voor haar wat apartere kleding zocht en ben het toen maar zelf gaan maken.
Dit was al direct zo'n succes en vond ik zo geweldig om te doen dat ik mijn baan heb opgezegd en het risico heb genomen om voor mijzelf te beginnen.
De shop liep super en al snel was ik in de luxe positie dat ik gewoon nee moest zeggen omdat ik maar 24 uur in een dag had en ook nog een huis en gezin om voor te zorgen.
Op het moment dat ik startte was ik nog één van de weinige die dit deed maar al heel snel schoten de webshopjes met zelfgemaakte kinderkleding als paddestoelen uit de grond.
Eigenlijk werd het daarna voor mezelf steeds minder leuk en vooral steeds minder origineel ...
In de jaren erna werd Juul steeds ouder, wilde niet meer poseren voor de shop, vond de kleding inmiddels heel "stom" en was de identiteit van de webshop een beetje zoek.

Daar ben ik dus al een tijdje over na aan het denken en ga het roer helemaal omgooien !
Mijn eerste gedachte was helemaal stoppen met de webshop, een leuke opleiding startten (gewoon voor mezelf, wat ik misschien ook nog wel ga doen ernaast!) en het hele roer omgooien maar ik wil toch gewoon lekker fijn vanuit mijn huis werken (ja ook een dingetje wat bij de overgang hoort blijkbaar, je wordt een stuk minder sociaal) dus we gaan het gewoon anders doen.
Niet meer achter de naaimachine (nou ja nog wel een beetje maar niet voor kinderkleding) en geen shop meer met kinderspulletjes aangezien mijn kinderen inmiddels jong volwassenen zijn en mijn feeling ermee dus ook verranderd.
Ik ga lekker alles omgooien en richt me nu alleen nog maar op alle dingen die IK mooi, leuk,  gezellig, fijn, handig, heerlijk en geweldig vind.
De webshop transformeert met mij mee en gaat verder als ...

Welk gevoel wil ik met ... overbrengen ?
Vrolijkheid, ontspanning, niet perfect, niet gestresst en sfeervol maar vooral ook niet standaard, het hoeft niet allemaal strak en netjes te zijn.
Het mag allemaal wel wat losser vinden wij, het draait om de sfeer, het genieten en het samenzijn.
Ik doe mijn best om een super mooie en unieke collectie accessoires en woonaccessoires te verzamelen om iedereen dit gevoel te geven.

Ik ben achter de schermen druk bezig met een nieuw platform voor de shop, nieuw uiterlijk, nieuwe naam, geweldige items en een heel nieuwe start en hoop dat heel veel van mijn volgers, klanten en uiteraard ook nieuwe nieuwschierigen mij willen volgen van het oude mee in het nieuwe avontuur.

Meer nieuws over de nieuwe naam en shop volgt snel ...

Reacties