Challange yourself !


Ken je dat gevoel ?
Dat gevoel van, is dit het nou ?
Is het verveling, een midlifecrisis of toch maar weer de schuld leggen bij de overgang.
Ik ben inmiddels bijna 48 en eigenlijk voel ik me al een kleine 2 jaar niet meer echt mezelf.
Natuurlijk heb ik gegoogled en natuurlijk heb ik alle symptomen die me zeggen dat ik toch echt in die beruchte overgangsfase zit.
Maar ik wil het niet en ik wil me al helemaal niet zo voelen, ik wil gewoon weer enthousiast over iets zijn, niet elke keer uitvallen tegen de kinderen en me er daarna schuldig over voelen.
Ik wil weer gewoon ergens blij om kunnen zijn en me niet altijd zo rot en nutteloos voelen.
Ik merk dat het ook niet helpt dat er overal zo'n sleur in zit, alles maar zijn gangetje gaat en wil gewoon weer een nieuwe uitdaging.
Nee ik wil het eigenlijk niet maar ik heb het wel nodig, snap je het nog ?

Daar ben ik dus al een tijdje over na aan het denken en heb besloten er zelf iets aan te gaan doen.
Iets waarvan ik dacht veel te oud voor te zijn (want ja al 48), iets wat ik lekker voor mezelf kan doen en niet voor iemand anders.
Ik zit al jaren op Pinterest (ik denk al vanaf dat Pinterest begon) en mooie interieurs volgen is echt wel een hele grote hobby.
En aangezien mijn dochter sinds kort op het Jan des Bouvrie college in Amsterdam studeert voor Interieuradviseur dacht ik, zoiets vind ik ook echt leuk om te doen.
Ja ik had ineens iets waar ik enthousiast over was, dat is al eventjes geleden.

En nee, ik ben zeker niet van plan om een hele carriereswitch te gaan maken, daarvoor vind ik de webshop en alles wat ik als werk doe gewoon te leuk, maar gewoon enkel en alleen voor mezelf !
Ik ben dus nu al een aantal weken bezig om me te verdiepen in verschillende opleidingen en ben tot de conclusie gekomen dat ik de opleiding interieurstylist het allerleukste vind.
Ik ga het gewoon doen, ik heb gewoon super veel zin in huiswerk, werkstukken en moodboards maken.

Reacties